Виноградівська ЗОШ І-ІІІст №1 Четвер, 28.03.2024, 11:48

Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Методична робота | Реєстрація | Вхід
Меню сайту

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 219

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Банери

Департамент освіти і науки
Закарпатської ОДА

Виноградівське управління освіти, молоді та спорту


Методична робота в школі

Кредо: Система освіти створюється для людини, функціонує і розвивається в її інтересах, слугує повноцінному розвитку особистості і в ідеалі її призначення – щастя людини.

Науково-методична проблема: Компетентнісний підхід до впровадження нових державних стандартів як шлях до формування професійної майстерності педагогів та творчого розвитку і самореалізації учнів в сучасному освітньому просторі.

Кількісний склад

 

  1. В.о. керівника закладу – Палош С.В.
  2. Заступник керівника з освітньої роботи Попович Г.Ю,
  3. Заступник керівника з освітньої роботи в початковій школі  Якушевич Н.М.
  4. Заступник керівника з виховної роботи – Несторишина М.М.
  5. Керівники МО школи.

 

Науково-методична робота в нашій школі спрямована на створення цілісної системи підвищення науково-теоретичного і загальнокультурного рівня психолого-педагогічної підготовки і професійної майстерності педагогів, формування у них готовності до самоосвіти та саморозвитку. Це сприяє формуванню професійно-педагогічної культури педагогів, неперервному оновленню та збагаченню їх знань продукуванню нових педагогічних ідей, технологій, узагальненню та поширенню передового педагогічного досвіду.

Структура методичної роботи

Внутрішньо апаратне навчання:

 

  • Впровадження перспективного педагогічного досвіду:
                а) Досвід учителів школи, міста, району;

         б) Проблемні групи:

           - впровадження перспективних технологій навчання;

           - диференційований підхід до організації навчально-виховного процесу;

           - виховання учнів засобами історії міста та рідного краю;

           - проблеми моралі і духовного становлення дітей;

           - розвивальне навчання;

           - "Екологія".

  • Науково-методична підготовка вчителів:
              а) Методичні об’єднання:

         - мо вчителів української мови і л-ри та зарубіжної л-ри;

         - мо вчителів іноземних мов;

         - мо вчителів історії та географії;

         - мо  вчителів математики та інформатики;

         - мо вчителів природничого циклу;

        - мо вчителів художньо - естетичного та спортивного циклів;

        - Школа молодого фахівця;

        - мо вчителів початкових класів;

        - мо вчителів ГПД;

         - мо класних керівників.

     б) Самоосвіта вчителів:

         - методичні дні.

     в) Тематичні консультації вчителів.

     г) Діагностика методичної грамотності вчителів.       

  • Психолого-педагогічна освіта:
            а) психологічна служба школи;

              б) соціальна служба школи;

  • Науково-інформаційне забезпечення:
            а) методичні інформації;

              б) зустріч із методистами;

    в) консультації, бесіди;

    г) усні повідомлення.

  • Школа молодого вчителя:
            а) наставництво.

         2. Основні методичні заходи:

  •  взаємозустрічі із вчителями інших шкіл;
  • творча декада "Я атестуюсь";
  • предметні тижні.
       3. Курси перепідготовки:
  • Міські:
         а) Творчі групи;

          б) Консалтингові центри;

 в) Консульт-пункти;

 г) Творчі лабораторії;

 д) Навчальні центри.

е) Школа педагогічної майстерності;

є) Школа управлінської майстерності ЗДОР.

Методичний кабінет Виноградівської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 працює над підвищенням рівня професійної компетентності вчителів, удосконаленням їх педагогічної майстерності, стимулює ініціативу та творчість педагогів. Методична робота – це цілісна система дій і заходів, які спрямовані на розвиток творчого потенціалу всього педагогічного колективу та на успішну організацію навчально – виховного процесу.

 Робота з педагогічним колективом – це взаємодія з педагогами шляхом використання різноманітних підходів з метою створення найкращих умов розкриття можливості, професійних інтересів і здібності педагогів, забезпечення їх саморозвитку.

         З цією метою обрано проблемне питання: «Компетентнісний підхід до впровадження нових державних стандартів як шлях до формування професійної майстерності педагогів та творчого розвитку і самореалізації учнів в сучасному освітньому просторі», розв’язання якого забезпечується такими шляхами:

  • через творчість вчителя до розвитку особистості кожного школяра та підвищення творчої активності обдарованих учнів;
  • впровадження інноваційних технологій у освітній процес;
  • удосконалення системи методичної роботи як засобу підвищення мотивації освітньої діяльності вчителя;
  • інформаційне забезпечення здійснюється через методичні видання, телебачення, через систему Інтернет.

Головним завданням методичної роботи є :

  • створення умов для безперервного вдосконалення кваліфікації педагогічних працівників, педагогічної творчості та новаторства;
  • апробація та впровадження нових технологій навчання;
  • забезпечення рівного доступу учнів до якісної освіти;
  • створення системи роботи із здібними та обдарованими учнями;
  • проведення методичних заходів, спрямованих на розвиток і поширення педагогічного досвіду .

Шляхи реалізації науково – методичної проблеми:

  • вивчення методичних рекомендацій, нормативних документів;
  • створення банку сучасних інноваційних технологій;
  • аналіз якісного складу педагогічних працівників;
  • діагностика професійності майстерності вчителів;
  • робота методичних об’єднань, школи молодого вчителя, творчих груп;
  • реалізація програми «Обдарована дитина»;
  • апробація інноваційних технологій;
  • проведення теоретичних та практичних семінарів;
  • організація проведення та участь у конкурсах, педагогічної майстерності;
  • вивчення та впровадження ППД.

У школі вивчено та узагальнено педагогічний досвід вчителів: Балаж В.П., Палош С.В., Данкович М.С., Деяк М.І., Урста В.Ю., Пишек Т.П., Ізай Т.М., Стасюк О.Ю., Федорнак Л.В., Погоріляк А.М., Попович Г.Ю., Федорнак С.І., Гасич О.П., Карабаза В.М., Степаніщева М.М., Мадяр О.В., Молнар Л.М., Маді М.Л.

При методичному кабінеті створена і діє система інноваційних педагогічних технологій для вчителів та вихователів, а саме: методичне об’єднання "Школа молодого вчителя". Можливості методичної роботи розширюють методичні тижні та заходи, методичні виставки та творчі звіти вчителів, конкурс «Вчитель року», регіональний конкурс «Парк педагогічної майстерності»,  конкурс «Класний керівник року», тренінги та майстер класи, дискусії та рольові ігри.

У 2020 -2021 н.р. проведено:

  • тиждень протидії булінгу;
  • тиждень правових знань;
  •     Всеукраїнський тиждень права;
  •     Всеукраїнський місячник шкільних бібліотек "Шкільна бібліотека і екологічна просвіта";
  •     Європейський тиждень місцевої демократії;
  •     тиждень зарубіжної літератури;
  •     Шевченківські дні;
  •     декада педагогічної майстерності вчителів, що атестуються;
  •     тиждень математики та інформатики;
  •     тиждень ГПД ;
  •     день ЦО;
  • тиждень фізичної культури та спорту;
  • День здоров’я;
  • презентація  методичних розробок вчителів, які  претендують та встановлення або підтвердження педагогічне звання  «старший учитель»;
  • участь педагогів у обговоренні питань на педагогічних радах з тем: "Вивчення ступеня розвитку співпраці вчителя - предметника з              учнем", "Особистісний ріст вчителя як мета педагогічного процесу";
  • створено базу даних педагогічних знахідок та новітніх технологій вчителів школи;
  • проводилася апробація використання інноваційних технологій вчителями  на уроках та в позаурочний час;
  • наочно – демонстраційна популяризація ППД - організація виставок з досвіду роботи вчителів.  

        У школі працює Школа молодого вчителя, яка об’єднує вчителів зі стажем педагогічної роботи до 3 – років. Молоді вчителі мають змогу ознайомитися з роботою кращих педагогів школи, отримати індивідуальні консультації з різних питань: календарно – методичні планування, методи проведення уроків та позакласних заходів, технології підготовки та проведення нетрадиційного уроку. У школі існує така форма роботи з молодими вчителями як наставництво. Кращі вчителі стають наставниками, які допомагають адаптуватися в школі, ознайомлюють із сучасними технологіями навчання, особливостями роботи з документацією. Молоді вчителі відвідують відкриті уроки, тренінги, районні семінари.

Робота методичного кабінету передбачає і підвищення ролі самоосвіти вчителя. У методиці є зібрано методичні розробки та рекомендації для вчителів, накопичено фахову літературу. Вчителями здійснюються підписки на ряд основних фахових журналів та газет, розроблено каталог найбільш цікавих статей з різних напрямків методики виховання, анкети, програми, розробки відкритих уроків, сценарії масових заходів, матеріали предметних тижнів та методичних місячників, документація методичних об’єднань .

             У методичному кабінеті оформлені стенди: «Сучасний урок у школі», «Методичний куток», «Атестаційний куток», «Система виховної роботи».

         Методичні папки постійно поповнюються нормативними документами, різноманітними розробками, методичними рекомендаціями, презентаціями відкритих уроків, проектами. У методичному кабінеті накопичуються  дидактичні та методичні матеріали, фахові журнали, посібники.

Методичний кабінет постійно дбає про урізноманітнення форм і методів роботи, впровадження в практику роботи в школі інноваційних технологій, приділяє постійну увагу вчителю, створюючи сприятливі можливості для підвищення його кваліфікації та розвитку педагогічної майстерності.

2. Тривалість учбового тижня
5 денний робочий тиждень
3. Тривалість уроку
1 класи – 35 хвилин
2-4 класи – 40 хвилин
5-11 класи – 45 хвилин
4. Змінність занять
школа працює в 1 зміну
5. Розклад дзвінків для
  • Для чергових технічних працівників та адміністрації школи- 7:30
  • Для вихователів ГПД- 11:40
  • Для педагогічних працівників- за 15 хвилин до початку уроку
  • Для обслуговуючого персоналу- 10:30.

методична рада: вересень, листопад, лютий, квітень, червень.

9. Циклограма проведення оперативних нарад, педрад:
• адміністрації – перший понеділок місяця:10:45 -11:00
• нарада при директорові – 1 раз на місяць – середа 13:45 - 16:00
• педагогічні ради – 2 рази на семестр — середа о 13:45. 
 

6. Режим роботи психолога, педагога-організатора, соціального педагога 8:00 - 16:00
7. Режим роботи шкільної бібліотеки 8:30 - 16:30
8. Режим роботи секцій, гуртків, спецкурсів: щоденно з 13:00 – 18:00

5 – 11 класів 1- х класів 2- х класів
1 урок - 8.00 – 8.45 8.00 – 8.35 8.00 – 8.40
2 урок - 9.00 - 9.45 9.00 – 9.35 9.00 – 9.40
3 урок - 10.00 – 10.45 10.00 – 10.35

Виноградівська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1© 2024
Виноградівська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1