Виноградівська ЗОШ І-ІІІст №1 Понеділок, 25.06.2018, 16:33

Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Нова українська школа Для батьків майбутніх першокласників | Реєстрація | Вхід
Меню сайту

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 175

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

 

У 2018-2019 навчальному  році  набір  у  перший  клас  здійснюють  вчителі:

   

                                                      

Для прийому до першого класу батьки або особи, які їх замінюють, надають такі документи:

1. Заява на ім’я директора школи.

2. Копія свідоцтва про народження дитини.

3. Оригінал або копія медичної довідки за формою №086-1/0

         Згідно зі статтею 12 Закону України "Про охорону дитинства" батьки несуть відповідальність за стан здоров’я дитини, її фізичний розвиток.

                    1-А

Класний керівник: Коблова Я.І.

Список учнів

1. Балаж Павло Віталійович

2. Бурак Анастасія Іванівна

3. Гецко Тимур Васильович

4. Дубляк Василь Васильович

5. Зелдій Сандра Олександрівна

6. Клубнікін Домінік Юрійович

7. Кокольник Кароліна Степанівна

8. Копча Аліса Юріївна

9. Кривяк Надія Ростиславівна

10. Лацканич Валентина Василівна

11. Лендєл Дарина Степанівна

12. Лупір Вероніка Василівна

13. Мацола Максим Федорович

14. Мейлан Максим Робертович

15. Онофрей Віталій Йосипович

16. Пекар Михайло Михайлович

17. Попович Олег Віталійович

18. Рацин Іван Васильович

19. Романів Дарія Петрівна

20. Романова Олександра Ярославівна

21. Санісло Мілена Іштванівна

22. Скляр Володимир Вікторович

23. Тихонова Олександра Юліївна

24. Уйбарі Ізабелла Юріївна

25. Чейпеш Мирон Себастіанович

26. Човбан Каріна Михайлівна

27. Чоповці Аліса Едуардівна

28. Штенда Дарина Олександрівна

29. Якоб Максим Любомирович

30. Ямковий Максим Богданович

                   1 – Б клас

Класний керівник: Степаніщева М.М.

Список учнів

1. Ануфрій Артем Володимирович

2. Бітлян Олександр Михайлович

3. Бєлий Владислав Вікторович

4. Бора Ігор Ігорович

5. Буркало Ліана Миколаївна

6.Гал Андріан Віталійович

7. Гасиджак Людмила Назарівна

8. Дойнікова Вікторія Севастянівна

9. Доробан Єва Віталіївна

10. Думен Марк Віталійович

11. Дубляк Ніколь Артурівна

12. Егріші Владислава Володимирівна

13. Железняк Іван Іванович

14. Ковчі Кевін Норбертович

15. Кормош Анастасія Петрівна

16. Коцан Михайло Михайлович

17. Любка Олександр Олександрович

18. Міндак Даніелла Федорівна

19. Палько Жанна Алімерівна

20. Сигеті Кевін Людвигович

21. Скоблей Тимур Васильович

22. Сухан Неоніла Володимирівна

23. Талій Богдан Йосипович

24. Трусюк Вероніка Віталіївна

25. Трусюк Дарина Сергіївна

26. Шаркаді Степан Степанович

27. Шетеля Дар’я Юріївна

28. Шетеля Олександра Юріївна  

                   1-В  клас

Класний керівник: Неймет К.Й.

Список учнів

1.    Балаж Василь Володимирович

2 .  Бухер Максим Сергійович

3.   Варцаба Ванесса Іллівна

4.  Вінце Габріель Іштванович

5. Допець Валерія Валеріївна

6.   Дорогі Іван Іванович

7.  Дрошковці Дарина Йосипівна

8.  Івегеш Олександр Михайлович

9.  Ковач Юрій Адальбертович

10.  Ком’ятій Адам Олександрович

11.Копча Андрій Олександрович

12. Костак Роман Юрійович

13. Міндак Емілія Золтанівна

14. Мочарник Мар’яна Михайлівна

15. Наумович Анастасія Юріївна

16. Нібілевич  Михайло В’ячеславович

17. Піщальник Дмитро Дмитрович

18. Рогач Кароліна Валеріївна

19. Садіков Богдан Ігорович

20. Стрижак Євгенія Василівна

21. Токач Домінік  Йосипович

22. Фанта Ірина Юріївна

23.Фанта Юрій Юрійович

24. Фулітко Іванна Іванівна

25. Ціцей Денис Сергійович

26.Чачко Олександр Юрійович

27. Шандор Софія Олександрівна

28. Шімон Данієль Михайлович

29. Шіпош Вадим Юрійович

 

ЗОБОВ’ЯЗАННЯ СТОРІН

(складено на основі Статуту школи)

 

І. Школа зобов’язується:

1.1.  -  забезпечувати дотримання педагогамими вимог Статуту закладу;

1.2. – створювати максимально сприятливі умови для всебічного розвитку

           дитини;

1.3. – забезпечувати базову освіту і розвиток дитини при умові сумлінного

          ставлення учня до навчання;

1.4. – надавати допомогу батькам з питань навчання та виховання;

1.5. – надавати, за бажанням батьків і учня, додаткові послуги: участь у творчих студіях, гуртках, клубах за інтересами.

1.6. – забезпечувати учням, у разі необхідності, консультативну психологічну допомогу.

ІІ. Батьки та особи, які їх замінюють, є відповідальними за здобуття дітьми повної загальної середньої освіти, їх виховання і зобов’язані:

1.1.– забезпечувати дотримання дітьми вимог Статуту закладу;

1.2. – постійно дбати про фізичне здоров’я, психічний стан дітей, створювати

          належні умови для розвитку їх природних здібностей;

1.3. – зобов’язані завчасно сповіщати вчителя про хворобу та причини

          відсутності дитини;

1.4. – забезпечують дитину необхідними засобами для успішного навчання та

          виховання;

1.5. – несуть відповідальність за вивчення дитиною навчального матеріалу,

          пропущеного за сімейними обставинами;

1.6. – несуть матеріальну відповідальність за можливий збиток, нанесений

          школі з вини учня;

1.7. – своєчасно звертаються до вчителя для розв’язання можливих

           конфліктних ситуацій стосовно учня.

 

Із зобов’язанням ознайомлений (-а):

 

____________                                                                   _____________________

          (дата)                                                                                                                        (Підпис батьків) 

 

 

                                     Поради психолога батькам першокласника 

Порада перша: 

Найголовніше, що ви можете подарувати своїй дитині, - це ваша увага.
Вислуховуйте її розповіді про школу, ставте уточнюючі питання. І пам’ятайте: те, що здається вам не дуже важливим, для вашого сина чи дочки може виявитися подією, що хвилює весь день!
Якщо дитина побачить ваш інтерес до її справ і турбот, вона обов’язково відчує вашу підтримку. Слухаючи її уважно, ви зможете зрозуміти, в чому малюкові потрібна ваша допомога, про що слід поговорити з вчителькою, що реально відбувається з дитиною після того, як ви прощаєтеся з нею біля дверей школи.

Порада друга: 

Ваше позитивне ставлення до школи і вчителів спростить дитині період адаптації.
Запитайте будь-якого знайомого першокласника, яка у нього вчителька. У відповідь ви, швидше за все, почуєте, що вона найкраща, найкрасивіша, найдобріша. Для першокласника вчителька стає одним з найголовніших дорослих у житті.
У перші місяці в школі вчителька закриває собою маму і тата. Мудрим вчинком треба підтримати цю «закоханість» дитини і не ревнувати. Співробітничайте з вчителями вашої дитини, пропонуйте допомогу, проявляйте активність. У класі з активними батьками, як помічено, тісніші і кращі стосунки між дітьми, цікавіше життя, більше свят і походів.
Навіть якщо особисто у вас, як батьків, є якісь питання до вчителів, вам здається, що щось потрібно робити по-іншому, всі тертя повинні залишитися між дорослими. Інакше дитина буде вимушена розриватися між любов’ю до батьків і авторитетом вчителя.
Дуже шкідливі негативні чи нешанобливі вислови про школу і вчителів «у сімейному колі», це значно ускладнить дитині адаптаційний період, підірве спокій дитини і впевненість в турботі і згоді між важливими для неї дорослими людьми.

Порада третя: 

Ваше спокійне ставлення до шкільних турбот і шкільного життя дуже допоможе дитині.
Побачивши батьків спокійними і впевненими, дитина відчує, що боятися школи просто не потрібно. Одна бабуся плакала, збираючи внука зранку в школу. Вона гладила його по голові, бігала між портфелем і одягом і голосила: «Куди ж ми тебе відпускаємо! Тебе ж там цілий день годувати не будуть! Як же ти там сам один без мене будеш!» І так кожного ранку протягом місяця.
Зустрічали хлопчика зі школи так, ніби він тільки повернувся живим з війни.
Батьки хлопчика помітили, що дитина почала «боятися школи». Основну роботу провели з бабусею.
Її запросили на цілий день на шкільні заняття, вона була присутня на всіх уроках, снідала разом зі всім класом, зайшла в шкільну роздягальню, медичний кабінет, спортивний зал.
До речі, гордість хлопчика не була вражена присутністю в класі бабусі. Йому пообіцяли, що він розповість однокласникам, що це його бабуся, тільки якщо захоче сам. Після цього дня бабуся зрозуміла, що внук росте і тепер школа йому по плечу. Дуже швидко пройшли страхи і у самої дитини.

Порада четверта: 

Допоможіть дитині встановити стосунки з однолітками і відчувати себе впевнено.
Особливо ваша допомога знадобиться, якщо дитина не ходила до школи в дитячий сад. В цьому випадку вона не звикла до того, що увага дорослих розподіляється відразу між декількома дітьми. Хваліть дитину за товариськість, радійте вголос її новим шкільним знайомствам. Поговоріть з нею про правила спілкування зі своїми ровесниками, допоможіть стати вашій дитині цікавою іншим.
Вчіть її новим іграм, щоб вона могла показати їх друзям. Запросіть однокласників вашої дитини до вас додому - просте чаювання, а маленький господар навчиться приймати гостей.
Не варто «підкуповувати» увагу шкільних товаришів вашої дитини дорогими іграшками та одягом. Так ваша дитина не навчиться бути потрібною іншим. Ваш син чи дочка може зіткнутися із заздрістю однокласників.
Упевнений в собі, товариський малюк адаптується до будь-якої ситуації швидше і спокійніше.

Порада п’ята: 

Допоможіть дитині звикнути до нового режиму життя.
Дитина звикає до школи не тільки психологічно, але і фізично. Багато дітей в першому класі вперше стикаються з необхідністю вставати в один і той же час зранку.
Впродовж 3-6 годин шкільного дня дитина активно вчиться. У шість-сім років таке навантаження дорівнює напруженому робочому дню дорослої людини.
З початком шкільного навчання різко збільшується навантаження на нервову систему, хребет, зір, слух дитини.
Якщо до цього ви не дотримувалися режиму дня, то постарайтеся м’яко ввести його. Ваша дочка чи син потребує регулярного, тривалого сну. Допоможіть школяру навчитися засинати в один і той же час.
Не примушуйте дитини відразу сідати за уроки.
Дитині потрібний час, щоб відпочити. Це корисно і для самого процесу навчання. Мозок використовує час відпочинку, щоб «укласти нові знання на потрібні полички». Дитині, як і нам, після робочого дня потрібно трошки тиші і відпочинку. Поклопочіться про здоров’я вашої дитини, оскільки в перші місяці шкільного навчання огріхи в режимі дня позначатимуться серйозніше, ніж раніше.
Порада шоста: 

Мудре відношення батьків до шкільних успіхів виключить третину можливих неприємностей дитини.
Багато батьків так хочуть гордитися своїми дітьми і так турбуються про їх оцінки, що перетворюють дитину на додаток до шкільного щоденника.
Шкільні успіхи, безумовно, важливі. Але це не все життя вашої дитини.
Шкільна оцінка - показник знань дитини з даної теми даного предмету на даний момент. Ніякого відношення до особи дитини це не має. Хваліть дитину за її шкільні успіхи. І пам’ятайте, ніяка кількість «п’ятірок» не може бути важливішою за щастя вашої дитини.
Давайте постараємося, щоб найперші кроки, зроблені кожним малюком у шкільному світі, були для нього самого і членів його сім’ї радісними і впевненими!

Оф. сайт МОНу

Пошук

Календар
«  Червень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Архів записів

pedpresa.com.ua


Виноградівська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1© 2018
Виноградівська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1